Dilek ve Öneri Formu

20%
Gökkuşağı Koleji çocuklarınızın başarılı ve mutlu olmasını ister. Bununla birlikte, bazı şeylerin ters gittiği, endişelerin devam ettiği ve anlaşmazlıkların ortaya çıkabileceği zamanlar olabileceğinin farkındayız. Bunlar genellikle doğru kişiyle konuşarak ve çoğu endişe ortadan kaldırılarak çözülebilir.

Okuldaki herhangi bir şeyden memnun değilseniz, düşünmek için zaman ayırın. Bir olay veya durum hakkında genellikle birden fazla görüş olduğunu unutmayın. Şikayetinizin sonucunda neler olabileceğini umarak onu nasıl ileriye taşıyacağınızı düşünün.

Okulumuz, herhangi bir şikayetle ilgilenirken adil, açık ve dürüst olmayı amaçlar. Tüm şikayetler dikkatle değerlendirilir ve mümkün olduğunca hızlı bir şekilde ele alınır. Herhangi bir şikayet diyalog ve karşılıklı anlayış yoluyla çözülmesi amaçlanır.
AŞAMA 1 (Gayrıresmi)
Kadromuzun uygun bir üyesi ile önce yüz yüze veya telefonda görüşmelisiniz. Öğretmen, sınıf öğretmeni, program koordinatörü, danışman, servis müdürü veya kabul görevlisi bu aşamada uygun personel olabilir. Endişenize/şikayetinize/önerinize/talebinize 5 iş günü içinde tam bir yanıt vermeye çalışacaklardır. Aşama 1’de tatmin edici bir çözüm bulunmadığında, resmi bir şikayette bulunmak için aşağıdaki Aşama 2’ye geçin.
AŞAMA 2 (Resmi)
Bu form genel müdüre, okul müdürüne ve akademik müdüre gönderilecektir. (Sağladığınız bilgiler, şikayetinizi araştırmak ve çözmek için gerekli olmadıkça gizli tutulacaktır.)
İletişim bilgileri
Öğrencinin

Okul, bu formun alınmasından itibaren 5 iş günü içinde endişenize/şikayetinize/önerinize/talebinize bir yanıt vermeye çalışacaktır.