ONLINE MOBİL ÖĞRENME

Gökkuşağı Koleji, kullandığı dijital kaynaklar ve sanal öğrenme platformlarının yanında 2012- 2013 öğretim yılında tüm sınıflarında iPad ile e-öğrenim dönemine başladı ve binlerce eğitsel ve kreatif uygulama bulunan aplikasyonları iPad üzerinde uyguladı.

Öğretmenler tarafından müfredatla eşleştirilerek seçilen iPad uygulamalarından her sınıf için listeler oluşturup öğrenme ortamının zenginleştirilmesi sağlanıyor. Online Mobil; dijital okur-yazarlık, araştıran-sorgulayan öğrenci modelinin geliştirilmesi, her an her yerde doğru bilgiye ulaşmaları, öğrencilerin değişik teknoloji araçlarını kullanarak bilgiler arasındaki bağlantıyı oluşturmaları ve kendi dijital ürünlerini hazırlamana olanak sağlamaktadır.

Bilgi Talep Formu

Kampüslerimiz ve kayıtla ilgili tüm detaylar için formu doldurun, sizi arayalım!

Bilgi Talep Formu

Bilgi Talep Formu

Kampüslerimiz ve kayıtla ilgili tüm detaylar için formu doldurun, sizi arayalım!

Bilgi Talep Formu

ONLINE MOBİL ÖĞRENME

Gökkuşağı Koleji, kullandığı dijital kaynaklar ve sanal öğrenme platformlarının yanında 2012- 2013 öğretim yılında tüm sınıflarında iPad ile e-öğrenim dönemine başladı ve binlerce eğitsel ve kreatif uygulama bulunan aplikasyonları iPad üzerinde uyguladı.

Öğretmenler tarafından müfredatla eşleştirilerek seçilen iPad uygulamalarından her sınıf için listeler oluşturup öğrenme ortamının zenginleştirilmesi sağlanıyor. Online Mobil; dijital okur-yazarlık, araştıran-sorgulayan öğrenci modelinin geliştirilmesi, her an her yerde doğru bilgiye ulaşmaları, öğrencilerin değişik teknoloji araçlarını kullanarak bilgiler arasındaki bağlantıyı oluşturmaları ve kendi dijital ürünlerini hazırlamana olanak sağlamaktadır.

iPad ile Yapılan Çalışmalar

TOONTASTIC ile çocuklar çizim ve animasyon yaparak arkadaşlarıyla ve tüm dünyadaki ailelerle çizgi filmlerini paylaşmakta; kreatif anlatım, öykü oluşturup birbirlerinin ürünlerini puanlamaktadırlar.

TINYTAP uygulaması ile öğrenci ve öğretmenler kendi eğitimsel oyunlarını oluşturabilmekte ve diğer binlerce öğretmen ve öğrenciler tarafından oluşturulmuş oyunları oynayabilmekte; QR Code uygulaması ile öğretmenler okul koridorlarına sorular asmakta ve öğrenciler bu soruların cevaplarını araştırıp bularak ödüller kazanmaktalar.

GarageBand ile öğrenciler kendi oluşturdukları müzikleri paylaşmakta, sunmakta ve yarıştırmaktalar.

RocketMath ile yörüngeye fırlattıkları roketlerle matematik ve problem çözme becerilerini artırmaktalar.

MovieMaker ile kendi filmlerini oluşturan öğrenciler, StoryWheel ile bilişsel yeteneklerini ortaya çıkararak, hayal dünyalarını genişleterek kendilerine has öyküler oluşturmakta ve sözlü dil becerilerini geliştirebilmekteler. You’re The Detective! uygulaması ile birer detektife dönüşen öğrenciler, takım çalışması içinde, verilen puzzle’ı çözmeye çalışmakta ve yabancı dilde okuma becerilerini geliştirmektedir.